cd&v Hamme - Moerzeke staat voor een politiek dicht bij de mensen waarbij we het voor onze inwoners van onze mooie gemeente zo aangenaam mogelijk willen maken om er te werken, te wonen, te leven!

Onze sociale media

Onze mensen

Nieuws uit Hamme

Het openluchtzwembad van Hamme werd vandaag officieel ingezwommen door onze mandatarissen.

Gemeente Hamme ontvangt SAVE-label

Vandaag kreeg onze Gemeente Hamme haar eerste SAVE-label uitgereikt door lotgenotenorganisatie OVK (Ouders van Verongelukte Kinderen). In het voorjaar van 2018 ondertekende het lokaal bestuur het SAVE-charter en gingen ze het engagement aan te werken aan een SAVE-actieplan verkeersveiligheid gestoeld op de 7 SAVE-doelstellingen.

De uitreiking van het SAVE-label is voor de gemeente een bijkomende stimulans om zich te blijven inzetten om het aantal verkeersslachtoffers te verminderen.

Gemeentelijk openluchtzwembad heropent de deuren: “Wie niet in Hamme woont, zal meer moeten betalen om binnen te mogen”

Binnenkort heropent ons gemeentelijk openluchtzwembad. Onze schepen van sport Luk De Mey informeert ons over een aantal belangrijke wijzigingen in het voordeel van de Hammenaren. #veuram #sport